Subject: Assigned to Group - Vacances Re: A continuación, le indicamos cómo restablecer su contraseña virtual
From: Les Mills International <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Sun, 14 Aug 2022 07:19:44 +0000

Hi  A new ticket has been assigned to your group "Level 1 (Livesalesman)". Please follow the link below to view the ticket.  Vacances Re: A continuación, le indicamos cómo restablecer su contraseña virtual Estaré de vacances del 8 d'agost al 21 d'agost (ambdós inclosos).

Tan aviat pugui us donaré resposta.

Gràcies i bon estiu.

-- 

Albert Gibert Cortes
[email-masked]
T. 934 432 944 / 936 805 942
M. 670 232 577

 <http://www.llopgestio.cat/>

Tota la informació continguda en aquest missatge electrònic del Grup
Sintagmia està protegida i compleix amb el que estableix el Reglament (UE)
2016/679 segons figura a l'avís legal
<https://sintagmia.com/signatures/avis-legal.html>.
Respectem el medi ambient. Abans d’imprimir aquest e-mail, pensa si és
necessari. El medi ambient és responsabilitat de tots.
 https://lesmillsvirtualapp.freshdesk.com/helpdesk/tickets/6005