Subject: Personlig Invitation til CX Trends 2022 med Zendesk!
From: Thomas Hoppe <[email-masked]>
To: Ashish Dabral <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Feb 2022 06:30:51 -0800

Hej Ashish,

Du har nok allerde hørt fra vores marketing team, men jeg vil personligt
gerne invitere dig med til vores årlige CX Trends Event i morgen kl. 11:30.
Det er vores mest populære online event, og vi har glædet os til at dele de
allernyeste trends!

Vi snakker om vores seneste CX Trends 2022 rapport, som tager udgangspunkt
i data fra over 97.000 Zendesk kunder på tværs af 21 lande.
Det seneste år viser især én spændende tendens; virksomheder driver i
højere grad vækst gennem kundeservice.

Under eventet kan du forvente at få handlekraftig rådgivning fra vores CX
ledere og brancheeksperter.
Det kan hjælpe dig med at skabe positiv forandring i jeres kundeservice,
sætte dit team op for success og ikke mindst drive mere omsætning.

Hvis du synes at det lyder spændende, kan du tilmelde dig på linket her:

CX Trends Event 2022 @ 15. februar kl. 11:00
<https://event.zendesk.com/cx-trends-2022-en/sales?utm_source=thoppe>

Gik endelig lyd hvis du ikke kan deltage, så sender jeg gerne rapporten.

Jeg håber at se dig,
Thomas

*Thomas Hoppe* 
<https://www.linkedin.com/in/thomasfrislevhoppe/>
Commercial Account Executive, Denmark
Phone: +45 35 15 40 97 <+353851400868> | Mail: [email-masked]
*Book a meeting in my calendar* <https://sdr.zendesk.com/c/thoppe>
http://www.zendesk.com  Unsubscribe
<https://go.zendesk.com/preference_center_default?language=en-US>  Privacy
Policy <https://www.zendesk.com/company/customers-partners/privacy-policy>