Subject: Confirmare plata www.pcgarage.ro
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Date: Wed, 13 Oct 2021 11:44:02 +0300 (EEST)

Stimate(a) Saurabh Dadu,

Plata dumneavoastra pentru comanda plasata pe http://www.pcgarage.ro 
la data de 2021-10-13 11:40:22 a fost aprobata (referinta comanda 
208062064). Obligatia de plata a cumparatorului este considerata 
stinsa in momentul realizarii platii catre PayU S.A..

Acest e-mail reprezinta CONFIRMAREA de PLATA.

Comenzile plasate pe http://www.pcgarage.ro sunt procesate de catre 
PayU S.A. in numele PC Garage SRL, comerciantul care opereaza 
http://www.pcgarage.ro.

Puteti verifica online starea tranzactiei dumneavoastra accesand 
link-ul:
https://secure.payu.ro/help/order-lookup.php?LANG=ro

Pentru a accesa o lista a cumparaturilor via PayU sau schimba 
setarile pentru comenzile viitoare, accesati PayU myAccount la 
https://secure.payu.ro/myaccount/?e=[email-masked]&k=73e4443184b6c18b8688fcf1b916eae6⟨=ro 
folosind adresa de e-mail [email-masked].

Pentru intrebari suplimentare legate de comanda, va rugam contactati 
PC Garage SRL prin telefon la 021.3656565 sau prin e-mail la 
[email-masked].

Pentru intrebari suplimentare legate de plata, puteti contacta PayU 
S.A. prin e-mail la [email-masked] sau prin telefon la +40 21 529 20 00 
Poznan(hotline 24/7).

Produsele/ serviciile achizitionate vor fi livrate in concordanta cu 
termenii si conditiile publicate pe site-ul http://www.pcgarage.ro si 
agreati in momentul platii.

Va rugam sa pastrati acest mesaj pentru referiri ulterioare.

***********************************************************
  COMANDA ONLINE - DETALII DE PLATA (CONFIRMAREA DE PLATA)
***********************************************************

Website: http://www.pcgarage.ro
Numar referinta: 208062064
Data si ora: 2021-10-13 11:40:22
Total General Comanda: 2.198,99 RON

------
Nume produs: Contravaloare comanda cu plata online #4926406
Cod produs: 4926406_0_0_
Cantitate: 1
Pret/unitate: 2.198,99 RON
Taxe (TVA): 0,00 RON
Total: 2.198,99 RON

------

Subtotal comanda: 2.198,99 RON
Total comanda: 2.198,99 RON

Factura va fi emisa cu urmatoarele date:

Saurabh Dadu

,
România

Adresa de e-mail: [email-masked]

Livrarea comenzii (cu exceptia livrarii electronice) se va realiza la 
adresa:

Saurabh Dadu
Emilian-Lucian Mizgan  Str. Andrei Muresanu nr 82 Bistrita Jud 
Bistrita Năsăud street cod
Bistrita, Bistrita-Nasaud 420123
România
Telefon: 0749409596

***********************************************************

PayU S.A.
http://www.payu.ro
[email-masked]