Subject: Confirmare comanda online www.pcgarage.ro
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Date: Wed, 13 Oct 2021 11:43:58 +0300 (EEST)

Stimate(a) Saurabh Dadu,

Plata dumneavoastra este in curs de procesare.

Aceasta verificare dureaza, in mod normal, cateva minute. Odata ce 
plata aferenta acestei comenzi este aprobata, veti primi un email de 
confirmare a platii iar serviciile sau produsele comandate vor fi 
prestate sau livrate.

In cazuri exceptionale, va putem contacta pentru a va solicita 
informatii suplimentare legate de plata.

Detalii de plata:
Website: http://www.pcgarage.ro
Data si ora: 2021-10-13 11:40:22
Numar referinta: 208062064
Total de plata: 2.198,99 RON

Produsele sau serviciile comandate vor fi livrate sau prestate in 
conformitate cu termenii  si conditiile publicate pe website-ul  
http://www.pcgarage.ro. Pentru detalii privind factura, va rugam sa 
contactati PC Garage SRL, prin telefon la 021.3656565 sau prin email 
la [email-masked].

Pentru intrebari suplimentare legate de plata dumneavoastra, ne 
puteti contacta accesand urmatorul link: https://romania.payu.com/ .

Cu stima,
PayU S.A.
https://romania.payu.com/