Subject: Assigned to Group -
From: Les Mills International <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Thu, 11 Mar 2021 10:23:17 +0000

Hi  A new ticket has been assigned to your group "Level 1". Please follow the link below to view the ticket.   No me deja gravar nueva contraseña
Gracias

www.esquitx.info
El Responsable del Tractament CENTRE ESPORTIU PIRINEUS, SL, en compliment
del Reglament General de Protecció de Dades UE-2016/679, del Parlament i
Consell d'Europa, li informa que les seves dades personals seran tractats
per a la gestió administrativa, comptable i la prestació del servei ofert
per CENTRE ESPORTIU PIRINEUS, SL, no es cediran a tercers, excepte per
obligació legal, o per al tractament comptable i fiscal, mitjançant un
contracte de Prestació de Serveis entre el Responsable del Tractament i
l'Encarregat del Tractament.
Pot exercir els seus drets de: accés, rectificació, supressió, oposició,
portabilitat i limitació a CENTRE ESPORTIU PIRINEUS, SL:
Delegat de Protecció de Dades: [email-masked]
Avda. Guillem Graell, 67, 25700, la Seu d'Urgell, Lleida
Tel. 973 35 25 53
[email-masked]

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Libre
de virus. www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

 https://lesmillsvirtualapp.freshdesk.com/helpdesk/tickets/4366