Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:08:40 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in
    relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Mlody czlowieku, ty i ja mamy tak wiele wspolnego! Czy mam byc bardziej szczegolowy?
From: Tuomioja Amelia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 12:06:48 +0300

Szczegolowe Informacje Dostepne! 

Dane z naszych profili i korespondencji sa poufne i nie sa dostepne dla osob postronnych. Dlatego uzytkownicy moga nie obawiac sie, ze ich zwiazek stanie sie publiczny. Reputacje zarowno dziewczat jak i mezczyzn nie sa narazone na niebezpieczenstwo. Strona jest zabezpieczona przed ingerencja z zewnatrz, wiec ryzyko ataku wirusa poprzez klikniecie w link podczas korespondencji jest minimalne. Ponadto nie bedzie Ci przeszkadzal niekonczacy sie spam.

Britta

OPEN CHAT   

Dorith

OPEN CHAT   

Lucia

OPEN CHAT   

Jessie

OPEN CHAT  

OPEN CHAT 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.