Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:08:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here
    by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jestem gotowa budzic sie kazdego ranka, aby zrobic Ci filizanke kawy.
From: Kittel Eleonore <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 12:06:52 +0300

Eleonore
was online 41 minutes ago   

Growth: 172 Sexualni zajmy: Pozowanie na pieska ID: 83385385 Prsa: 2.5 Hmotnost: 65 O mne: Szczuply, dobrze wygladajacy, szalenie seksowny i wiem, czego chce od strony i randki. Ja sie nie wyglupiam.   

Click Here

Z cala szczeroscia przepraszamy za niedogodnosci. Przyrzekamy Ci, bez wzgledu na wszystko, przywrocic okolicznosci, oprocz wszystkiego innego przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdym razie mozesz sie z nami skontaktowac! Kazdego dnia zmieniaja sie zasady uslug pocztowych, niektore zdjecia moga sie nie wyswietlac, wystarczy przeniesc list do skrzynki odbiorczej. Stan sie topowym profilem w 30 minut

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.