Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:04:49 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Witam, jak taki czlowiek jak Pan pozwala zonie chodzic samej po internecie?
From: Ostbo Marie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 12:03:34 +0300

Zaloz swoj profil za darmo. Wsparcie 24/7. Ponad 15 milionow profili. 100% bezpieczenstwa. Zacznij juz teraz. Konto VIP przez jeden miesiac za darmo!
Jesli podoba Ci sie pewna dziewczyna i chcesz z nia porozmawiac, po prostu wpisz jej id: 00283010 w polu wyszukiwania.
Jestesmy kanalem dystrybucji tresci seksownych kamerek internetowych. Tresci generowane przez kamery internetowe mozna podzielic na dwie kategorie: normalne i prywatne sesje 1 na 1. W chwili obecnej najpopularniejszym formatem jest 1 na 1. Jesli masz problemy z dostepem do zdjecia dziewczyny w tym emailu, musisz przeniesc email z kategorii spam, do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Wszystko jest za darmo. Warto wiedziec: - Wszystkie randki sa dobrowolne i oparte wylacznie na wzajemnej sympatii. Nie mowimy tu o prostytucji, handlu ludzmi czy innych nieprzyjemnych sprawach.

Blyskawiczne Odpowiedzi Od Dziewczyn!

CLICK 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.