Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:04:29 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Niech to "dzisiaj" bedzie dla Ciebie nowym zwyciestwem
From: Sonia Gomez <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 12:01:39 +0300

Aby znalezc kobiete na tej stronie, bedziesz musial po prostu wpisac jej id. 85515642.
Kiedy zarejestrujesz sie na naszej stronie sex randki, dostaniesz mily prezent. Ogladaj bez ograniczen programy na zywo przez caly miesiac!
Nie powinienes ignorowac problemow zwiazanych z intymnoscia, poniewaz moga one miec powazny wplyw na zwiazek. Istnieje wiele sposobow, aby poprawic swoje zycie seksualne. A my dajemy Ci mozliwosc poznania dziewczyn na seks bez zobowiazań.
Nasza strona powstala w 2006 roku i jestesmy firma swiadczaca uslugi hostingowe. Umozliwiamy uzytkownikom przesylanie plikow wideo na tej samej zasadzie, co YouTube. Zazwyczaj uzywamy technologii Adobe Flash. W chwili obecnej trwaja prace techniczne nad Adobe Flash, jesli masz problemy z wyswietleniem obrazka w tym mailu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Zarejestruj Sie Za Darmo!

REGISTRATION 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.