Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:59:10 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address:
    User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT077.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.98] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550-undeliverable
    address: host deliver04.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp] 550-said:
    550 5.1.1 <[email-masked]> User doesn't exist: 550 [email-masked]
    (in reply to RCPT TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Meer dan wat dan ook, zou ik door het leven willen lopen met jouw hand vast.
From: Silberstein Bettina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:58:29 +0300

Vind vrienden en liefde over de hele wereld!

Wacht niet met een persoonlijke ontmoeting. De interesse in correspondentie vervaagt snel. Als je alle belangrijke onderwerpen bespreekt, zal er niet veel zijn om over te praten op een date. Maak een afspraak een week of twee nadat je met ze gesproken hebt en videochat van tevoren.

Ongeveer 16% van de vrouwen in seksuele relaties heeft helemaal geen of zeer zelden een orgasme ervaren. Deskundigen beweren dat hoe harder je probeert, hoe minder waarschijnlijk het is dat er een orgasme komt. In plaats van het na te jagen, stellen zij voor te ontspannen en van het proces te genieten. Kwaliteitsseks is beter dan alleen maar een orgasme krijgen. Zie het profiel van het meisje voor alle tips.

Hoe ontmoet ik de juiste vrouw? Vul je profiel in. Zorg ervoor dat je je profiel invult en wees eerlijk over wie en wat je zoekt. Als het je doel is om een relatie te beginnen zonder verbintenis, lieg dan niet en zeg dat je meer wilt. Verspil je tijd niet, of die van iemand anders.

Voor romantisch gestemde paren zal onze bron helpen om wat losser te worden en ongemakkelijkheid weg te nemen voor de eerste echte date, voor vrienden uit verschillende landen - om elkaar gemakkelijk te zien en elkaar hun dagelijks leven te laten zien, terwijl voor degenen die op zoek zijn naar een seksuele partner bieden wij een "mini-interview" om te zien in hoeverre een persoon geschikt is voor het vervullen van hun verlangens.

Dating na registratie vereist geen financiГ«le investering. U hoeft geen SMS te sturen of te betalen voor toegang tot de profielen waarin u geГЇnteresseerd bent - de hele database staat tot uw beschikking. Dit is erg handig, omdat u kunt communiceren met mensen uit uw eigen stad of een gebruiker uit een ander deel van het land kunt ontmoeten, waar u bijvoorbeeld in de nabije toekomst naartoe gaat. Gratis dating stelt u in staat om te communiceren met een willekeurig aantal mensen, op elk gewenst moment, zonder beperkingen!

Click Here 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

Als u een officiele brief hebt geopend, kan deze in spam terechtkomen. Doe uw best om de kwaliteit van onze service te verbeteren en verplaats hem naar de - Inbox categorie.

©2009 Verliefd Zijn | P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Nederland