Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:28:04 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Provadim socialni pruzkum na tema "Seznamovani na internetu", muZete mi prosim odpovedet na par otazek.
From: Elizabeth Vincent <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:25:21 +0300

Elizabeth
was online 11 minutes ago   

Growth: 179 Sexualni zajmy: Pozice V ID: 78157222 Prsa: 3 Hmotnost: 57 O mne: Dobra divka vykonava nemravne touhy, koureni neni vubec problem. Volny, nema rad vztahy, hravy a promiskuitni.   

Online Chat

Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Mate nase slovo, ze se vase situace zlepsi, a radi bychom vam pripomneli, ze se na nas muzete kdykoli obratit, pokud budete potrebovat nasi pomoc. Za neprijemnosti s fotografii - VIP statusem na nasich strankach vam bude poskytnuta kompenzace. Chcete-li zobrazit fotografii, presunte e-mail do slozky - dorucena posta. Nas portal je urcen jak pro vazne vztahy, tak pro nezavazny flirt.

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.