Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:19:07 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in relay
    recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Dzisiaj w koncu dowiedzialam sie, z kim zapisalam sie na portal randkowy...
From: Meike Hvattum <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:17:31 +0300

Registration 

Nie trudno sie domyslic, ze znalezienie partnera do intymnego zwiazku bez zobowiazań jest rowniez latwiejsze do zrobienia z pomoca naszej strony.
Badz popularny na naszej stronie podczas rejestracji! Zdobadz nagrody i zacznij spotykac sie z dziewczynami.
Seks jest na mysli kazdej dziewczyny w taki czy inny sposob. Ktos tylko odwleka moment prawdy, a ktos inny od razu deklaruje swoje zamiary. Do tego wlasnie sluzy nasza strona, z mozliwoscia spotkania sie w zaufaniu. Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny z mysla o seksie, jesli go nie widzisz, wrzuc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.

Ciesz Sie Wynikami!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.