Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:18:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name
    service error for name=gmail.com.pl type=A: Host found but no data record
    of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Milosc mojego zycia! zycze Ci milego dnia.
From: Kalkbrenner Margit <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:17:42 +0300

Margit
was online 24 minutes ago   

Growth: 179 Sexualni zajmy: Seks analny ID: 18106015 Prsa: 3 Hmotnost: 58 O mne: Czesc, kochanie. Czesc wszystkim. Wszyscy jestescie tacy interesujacy, chce poznac kazdego z Was) Proponuje spotkac sie od razu i poznac sie nawzajem) Zdjecia zobacz w profilu)))   

OPEN

Z cala szczeroscia prosimy Cie o wybaczenie klopotow, ktore Ci zsylamy. Gwarantujemy Ci bezbledne naprawienie sytuacji, w tym przypomnienie, nagle nasza pomoc przyda sie Tobie, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac! Dostaniesz 10 dni popularnosci w paszy wyszukiwania na naszej stronie randkowej dla tej niedogodnosci rejestracji. Jesli mozesz zostawic tutaj swoją opinie, jest to dla nas wazne, ze myslisz o nas dobrze!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.