Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:16:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Co robisz, kiedy nie kradniesz kobiecych serc?
From: Miroslava Borkowska <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:14:57 +0300

7 naukowo udowodnionych sposobow na to, by wszyscy cie pokochali.

Z naszego doswiadczenia wynika, ze zawsze jest wiecej meskich profili, ale to kobiety sa bardziej aktywne i chetne do dzialania. Nasz darmowy serwis randkowy pozwala na znalezienie partnera zgodnie z wszystkimi swoimi pragnieniami i idiosynkrazjami. Czesto wydaje sie, ze trudno jest znalezc partnera w prawdziwym zyciu - niewiele jest osob, ktore naprawde by cie docenialy i rozumialy. Ale nasza strona nie jest jedynym miejscem, gdzie mozna znalezc przyjaciol lub milosc. Dzieki aktywnemu uczestnictwu w naszym zyciu towarzyskim lepiej poznasz swoje kontakty i wybierzesz sposrod nich te, ktore w pelni Ci odpowiadaja. Istnieja naprawde tysiace ludzi szukajacych siebie nawzajem, a z jasnymi celami koncowymi i bez ograniczen terytorialnych, Twoje poszukiwania staja sie latwe i produktywne. Produktywne sposoby korzystania z witryny.

Komunikacja jest niezbednym atrybutem pelnego zycia kazdego czlowieka. Nawet najbardziej samowystarczalni ludzie, ktorzy przywykli do ukladania sobie zycia bez pomocy, potrzebuja jej. Nowe znajomosci, ciekawe i jasne, pomagaja wniesc swiezosc do codziennego, rutynowego zycia i pozbyc sie nudy.

Uwierz w sukces. Upewnij sie, ze wierzysz, ze znajdziesz sukces z witryny swatanie. W przeciwnym razie nie ma sensu zakladac profilu. Moze nie od razu spotkasz te wlasciwa osobe, ale znajdziesz szczesliwa rodzine lub odpowiedniego partnera do seksu.

Zgadzam sie, warto sprobowac - Twoje zycie na pewno stanie sie jasniejsze i bogatsze! Nic dziwnego, ze wszystkie rodzaje ludzi korzystaja z Internetu, aby sie zaprzyjaznic. Moga miec rozne cele, preferencje i motywacje. Na naszym portalu randkowym, sama rejestracja znacznie zwieksza Twoje szanse na sukces. Gwarantowana wydajnosc wyszukiwania.

Mowa tu nie tylko o tym, ze na stronie znajduje sie wiele profili osob ze wszystkich miast naszego kraju i krajow osciennych, ale takze o szerokosci grupy docelowej, ktora slusznie mozna nazwac stuprocentowa. Co to oznacza? Porozumiewaja sie tu ludzie w kazdym wieku, o roznym wygladzie i roznorodnych zainteresowaniach. Randki maja tez zupelnie inne cele - od przygodnego zaczepiania, przez partnerstwo seksualne, po budowanie rodziny. Wystarczy zapukac, a otworza Ci drzwi!

OPEN CHAT 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.    

Radzimy przeniesc go do kategorii Skrzynka odbiorcza, aby poprawic jakosc poczty.

©2002 Randki | Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, Polska