Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:12:52 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nowa opowiesc o szczesciu i sukcesie.
From: Dvorska Emilie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:11:38 +0300

Kiedy zarejestrujesz sie na naszej stronie sex randki, dostaniesz mily prezent. Ogladaj bez ograniczen programy na zywo przez caly miesiac!
Wszystko jest za darmo. Warto wiedziec: - Wszystkie randki sa dobrowolne i oparte wylacznie na wzajemnej sympatii. Nie mowimy tu o prostytucji, handlu ludzmi czy innych nieprzyjemnych sprawach.
Jestesmy pewni, ze mozemy wyslac Ci prawdziwy partner, wiec nie trac czasu i znalezc jej profil id: 37546383.
Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny, ktora chcialaby Cie poznac, jesli masz problem z dostepem do zdjecia, po prostu przenies list do skrzynki odbiorczej. Jesli chcesz, mozesz wypelnic swoj profil - nie wymaga to wiele wysilku. Twoje imie i nazwisko, plec, wiek i cel - np. wirtualny seks.

OPEN SITE 

Na Zywo Na Antenie Za Darmo!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.