Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:09:41 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT004.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT063.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mail.abzportal.nl[95.142.110.215] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    User unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    undeliverable address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zoals blijkt, weet ik hoe ik een schat moet vinden. Ik heb je gevonden, en ik zal het met niemand anders delen!
From: Thorsen Kim <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 11:09:00 +0300

Waarom snak je zo naar zoetigheid?

Hou het gesprek op de site luchtig. Maak grapjes, stel eenvoudige vragen en wees aardig tegen je gesprekspartner. Behandel online dating luchtig, als een spel. Als je het geluk hebt je man te ontmoeten, geweldig! Als je dat niet bent - doe ervaring op, leer jezelf kennen en begrijp wat je echt wilt.

Uit de statistieken blijkt dat bijna 33% van degenen die elkaar online ontmoeten een relatie aangaan, of elkaar ontmoeten voor een one-night stand.

De telefoon is een zeer belangrijk onderdeel van onze adult dating omdat het helpt om online correspondentie persoonlijker te maken. Het kan dus verwarrend zijn om vaak te weigeren je nummer te geven, vooral als het gesprek voordien goed verliep. Het verbergen van het doel van je aanwezigheid op de site is een andere manier om je tegenstanders negatief te stemmen. Wij raden ook af om geschenken te vragen of te proberen frauduleuze activiteiten te ontplooien.

Degenen die willen, staan al open voor communicatie en kennissen, doen niet moeilijk en zijn gemakkelijk in contact te komen. Hoe weet je of een meisje op zoek is naar een serieuze relatie? Bestudeer het profiel. Degenen die serieus zijn, vullen altijd informatie in over zichzelf, het doel van hun zoektocht, geven de belangrijke kenmerken van een toekomstige partner aan. Als er staat "Ik ben op zoek naar vriendschap en gezelschap, flirten", ga er dan niet van uit dat een vrouw van gedachten zal veranderen en met jou een gezin wil stichten. Zoek niet naar verborgen betekenis in de "vind een vriend en metgezel" doelstelling.

Een bron die in de loop der jaren duizenden mensen van over de hele wereld met elkaar in contact heeft gebracht. Onze serieuze datingdiensten zijn in het hele land beschikbaar. Dus u kunt er zeker van zijn dat u iemand uit uw huidige stad vindt.

FREE REGISTRATION 

Ik wil zulke brieven niet ontvangen.    

Wij adviseren u deze te verplaatsen naar de categorie Inbox om de kwaliteit van uw e-mail te verbeteren.

©2002 Geluk Vooruit | Sophialaan 2, 8911 AE Leeuwarden, Nederland