Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:42:16 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host beta.vkol.cz[195.113.123.58] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in relay
    recipient table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ledovec se citi jako kus, dokud nenarazi na vrely postoj.
From: Salli Anneliese <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:37:03 +0300

Open Chat 

Ziskejte Popularitu!

Neposkytujte partnerum zadne osobni udaje, dokud si nejste jisti, ze s vami mluvi adekvatni skutecna osoba. Do schuzky se radeji drzte dal od socialnich siti a messengeru. Pokracujte v komunikaci na nasem portalu.
Pokud se vam libi urcita divka a chcete s ni chatovat, staci zadat jeji ID: 29082232 do pole pro vyhledavani.
Stranka, kde i ty nejkrasnejsi zeny pisi jako prvni. Neverite tomu? Presvedcte se zde! Registrace je zdarma!
Jsme distribucni kanal pro sexy obsah webovych kamer. Obsah vytvareny webovymi kamerami lze rozdelit do dvou kategorii: normalni a soukroma sezeni 1 na 1. V soucasne dobe je nejoblibenejsi format 1 na 1. Pokud mate problemy s pristupem k obrazku divky v tomto e-mailu, musite e-mail presunout z kategorie spam do kategorie - Dorucena posta.

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.