Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:31:42 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: A moje serce bedzie z Toba, ogrzewajac kazda sekunde.
From: Bartusova Isabel <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:28:46 +0300

Isabel
was online 12 minutes ago   

Sexualni zajmy: Seks w stylu klasycznym Growth: 166 Hmotnost: 69 ID: 21720579 Prsa: 3 O mne: Wole kolor czerwony oznaczajacy pasje i ogien, poniewaz jestem dzika i nienasycona w lozku.   

Z powazaniem prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Ci wysylamy. Gwarantujemy, ze na pewno przywrocisz sytuacje, przy tym wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, zawsze mozesz do nas napisac! Kazdego dnia tresc na naszej stronie jest ulepszana, staramy sie dla Ciebie. Prace techniczne moga spowodowac niedogodnosci podczas przegladania zdjec. Tutaj mozesz podzielic sie swoimi wskazowkami, aby poprawic jakosc naszych uslug.

ONLINE CHAT

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.