Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:31:17 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Czy mozesz mi pomoc w podjeciu decyzji?
From: Geerdink Dorothea <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:26:33 +0300

Przylacz Sie! 

Dane z naszych profili i korespondencji sa poufne i nie sa dostepne dla osob postronnych. Dlatego uzytkownicy moga nie obawiac sie, ze ich zwiazek stanie sie publiczny. Reputacje zarowno dziewczat jak i mezczyzn nie sa narazone na niebezpieczenstwo. Strona jest zabezpieczona przed ingerencja z zewnatrz, wiec ryzyko ataku wirusa poprzez klikniecie w link podczas korespondencji jest minimalne. Ponadto nie bedzie Ci przeszkadzal niekonczacy sie spam.

Galina

Open Chat   

Olivia

Open Chat   

Natalia

Open Chat   

Marlene

Open Chat  

Online Chat 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.