Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:30:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Niech nadchodzacy dzien bedzie wypelniony pozytywnymi emocjami i wspanialym nastrojem.
From: Cora Durieux <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:26:08 +0300

Zarezerwuj Juz Dzis! 

Zespol Powaznych Randek stara sie tworzyc spolecznosc osob zainteresowanych znalezieniem fajnej jednonocnej przygody, dlatego wszystkie profile sa scisle moderowane. Randki - serwis dla osob szukajacych seksu!

Nina

OPEN PROFILE   

Janina

OPEN PROFILE   

Emma

OPEN PROFILE   

Johanna

OPEN PROFILE  

Click 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.