Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:28:05 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210]
    said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    User unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nie zdziwcie sie, jesli w Sylwestra Ojciec swiety porwie was i przyprowadzi do mnie.
From: Panikova Sophia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:23:32 +0300

Blyskawiczne Odpowiedzi Od Dziewczyn! 

Randki po rejestracji nie wymagaja zadnych inwestycji finansowych. Nie musisz wysylac SMS-ow ani placic za dostep do interesujacych Cie profili - cala baza jest do Twojej dyspozycji. Jest to bardzo wygodne, poniewaz mozna rozmawiac z osobami z wlasnego miasta lub poznac uzytkownika z innej czesci kraju, do ktorego np. wybieramy sie w najblizszym czasie. Darmowe randki pozwalaja na komunikacje z tyloma osobami, ile chcesz, kiedy chcesz, bez zadnych ograniczen!

Annelise

OPEN CHAT   

Constanze

OPEN CHAT   

Wanda

OPEN CHAT   

Anita

OPEN CHAT  

REGISTRATION 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.