Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:27:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jestem gotowa budzic sie kazdego ranka, aby zrobic Ci filizanke kawy.
From: Darina Batt <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:22:59 +0300

Darina
was online 46 minutes ago   

Sexualni zajmy: Domination Growth: 169 Hmotnost: 51 ID: 71617203 Prsa: 2.5 O mne: Mezczyzne, ktory traktuje seks jako rozkosz ciala i duszy i ktory potrafi byc szczerym przyjacielem bez zobowiazan...   

Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu spowodowalismy. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, pamietajac, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac! Nie masz dostepu do zdjecia? Przenies list ze spamu do skrzynki odbiorczej, za problemy z dostepem do zdjecia, jako rekompensate dajemy Ci darmowe konto premium z wieloma funkcjami na naszej stronie. Wazne jest dla nas, aby kazdy uzytkownik byl zadowolony!

Open Chat

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.