Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:21:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=spikeyonline.nl type=A: Host not found

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT006.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT050.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address:
    User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.online.nl[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable
    address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ken je het gezegde "luister naar een vrouw en doe het tegenovergestelde"?
From: Buckley Georgia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 10:20:18 +0300

Dating voor volwassenen.

Beslis over het doel van uw zoektocht. Als het doel een serieuze relatie is, ontmoet dan mensen die op zoek zijn naar hetzelfde. Als je geen specifiek doel hebt, vraag haar dan rechtstreeks waarnaar ze op zoek is, zodat je je tijd niet verspilt door met ongeschikte gebruikers te praten.

Velen kunnen persoonlijke informatie achterhouden voor een seksuele ontmoeting, maar het is altijd een goed idee om online te chatten voordat u instemt met een persoonlijke ontmoeting. Het is een goed idee om van tevoren te videochatten, aangezien dit u zal helpen een mening over de persoon te vormen. Spreek vanaf het begin openlijk over uw voorkeuren en wensen om onaangename verrassingen later te voorkomen.

Elke volwassene moet omgaan met het andere geslacht, romantische afspraakjes maken en nieuwe mensen ontmoeten. Diversiteit in de omgeving helpt om stress te bestrijden, prestaties te verbeteren en zich te ontdoen van diverse complexen. Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om zijn communicatiebereik uit te breiden. Sommige mensen zitten aangeboren bescheidenheid in de weg, anderen zitten starre werk- of persoonlijke schema's in de weg. Dat is waar onze volwassen dating site om de hoek komt kijken. Het is een goede plek om je zielsverwant te vinden, voor occasionele rendez-vous en eenmalige intieme avonturen.

Zoek nieuwe vrienden en mensen om mee te praten. Chat op onze dating site gratis en beschikbaar 24 uur per dag! Zoek mensen om samen te reizen. "Ik wil niet alleen reizen," denk je? En het is een heel normale wens! Vind een metgezel online, wissel telefoonnummers uit en ga met plezier op vakantie! Mogelijkheden van de website zal helpen om niet alleen reisgenoten, maar ook mensen voor het hebben van een leuke tijd tijdens de vakantie te vinden!

Je hoeft niet meer blind te zoeken naar nieuwe vrienden en gelijkgestemden - met onze geavanceerde zoekfuncties kun je mensen vinden op hun hobby's en waarden. De typische "real life"-situaties, waarbij twee mensen die door een hobby met elkaar "in contact komen", elkaar vijandig gezind zijn omdat hun leven niet op elkaar is afgestemd, zullen zich niet voordoen. En dit is een ander belangrijk voordeel van internetcommunicatie binnen onze website.

OPEN CHAT 

Ik wil deze e-mails niet meer ontvangen.    

Verplaats de e-mail naar de - Inbox categorie.

©2006 Prive Daten | 2511 DJ Den Haag, Nederland