Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:50:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Podivejte se - nad vami je vysoka obloha, urcite ma Slunce a hvezdy!
From: Zimmerman Franka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:48:46 +0300

Kdyz se zaregistrujete na nasich strankach sex chodit s nekym, dostanete pekny darek. Sledujte neomezene zive porady po cely mesic!
Pokud se vam libi urcita divka a chcete s ni chatovat, staci zadat jeji ID: 69324201 do pole pro vyhledavani.
Na sex tak ci onak mysli kazda divka. Nekdo okamzik pravdy jen odklada a nekdo jiny sve zamery okamzite oznami. K tomu slouzi nase webove stranky s moznosti duverneho setkani. K tomuto dopisu je prilozen obrazek divky s myslenkou na sex, pokud jej nevidite, vlozte dopis do kategorie Dorucena posta.
Kazda zena potrebuje dobry sex a ten se neobejde bez dobreho laskani. Krome stimulace pohlavnich organu zeny potrebuji jen pohlazeni. Divky miluji laskani a zive reaguji na muzske doteky. K tomu slouzi nase sex seznamka.

Prave Ted Je Uplne Naha!

FREE REGISTRATION 

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.