Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:50:48 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.37] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Od chvile, kdy jsem te uvidel, se mi do duse vkradaly pochybnosti - utekl jsi z kralovstvi?
From: Diana Tracey <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:50:00 +0300

Pouze dnes muzete ziskat mesic premioveho profilu na nasi utulne sex seznamce!
Chcete-li najit partnerku na teto strance, staci zadat jeji profilove cislo do vyhledavaciho pole: 14051332.
Nase funkce jsou standardni - filtry v seznamech, odesilani zprav, lajky a dalsi. Nasi specialni funkci je specialni ochrana proti botum, pouze skutecnym lidem a algoritmu, ktery zvysuje vasi stranku vyse pro rychlejsi a aktivnejsi odpovedi v korespondenci.

OPEN 

Je Pozehnanim Byt S Ni!

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.