Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:50:47 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.37] said: 554 Your
    access to this mail system has been rejected due to poor reputation of a
    domain used in message transfer (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jsem pripraven to udelat milionkrat... obejmout te.
From: Picard Brigitte <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:49:28 +0300

Zadne Riziko!

Registrace je rychla. Pokud hledate sex, nemusite nam o sobe ani o svych koniccich nic rikat. Pokud vsak hledate pratelstvi a vztah na vysoke urovni, muzete svuj profil vyplnit uplne. Ve svem profilu muzete uvest sve sexualni preference, aby vas lide s podobnym smyslenim mohli snaze najit. Pokud si prejete, muzete prilozit fotografii jako tato divka, pokud nevidite jeji obrazek, musite tento e-mail presunout do slozky Dorucena posta.
Jsme si jisti, ze bychom vam mohli poslat skutecneho partnera, takze neztracejte cas a najdete si jeji profilove ID: 26308832.
Budte na nasich strankach oblibeni, kdyz se zaregistrujete! Ziskejte ceny a zacnete se seznamovat s divkami.
Neni tezke uhodnout, ze najit partnera pro intimni vztah bez zavazku je s pomoci nasich stranek take snazsi.

REGISTRATION 

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.