Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:41:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1 Mailbox
    not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Coz, znam zalety Twojego profilu, ale co z wadami?
From: Oksana Tandberg <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:40:11 +0300

Oksana
was online 49 minutes ago   

Hmotnost: 68 O mne: Czujesz podniecenie podczas ogladania moich zdjec?) Wejdź na moj profil, moge rozladowac Twoja bron. Prsa: 2 Growth: 157 Sexualni zajmy: Glebokie blowjob ID: 79216218   

Free Registration

Jestesmy gotowi dac cieplo do kazdego uzytkownika, poniewaz szanujemy opinie kazdego czlonka! Chcesz miec dostep do zdjecia? Przenies list do kategorii - skrzynka odbiorcza. Dajemy darmowe profile VIP dla nowych czlonkow. Ilosc jest ograniczona! Z powazaniem prosimy Cie o przebaczenie za klopoty, ktore Ci zadajemy. Dajemy slowo, aby poprawic swoja sytuacje bez wzgledu na wszystko, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz skontaktowac sie z nami w kazdej chwili!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.