Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:40:50 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    h3-20020a17090ac38300b0020f8385ca87si963326pjt.94 - gsmtp (in reply to end
    of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Niesamowite inspiracje i bajeczne pomysly, wspaniale mysli i radosne przedsiewziecia!
From: Sand Evelina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:39:19 +0300

Soczyste i atrakcyjne dziewczyny tylko na naszej stronie. Jesli lubisz dziewczyne, mozesz ja znalezc na tym portalu. W polu wyszukiwania wpisz identyfikator jej profilu. 72960884.
Sprobuj teraz! Bezplatna rejestracja. Obsluga klienta. Wyszukiwanie w miescie. Odbierz swoja nagrode w postaci darmowego miesiaca zlotego profilu!
Rejestracja jest szybka. Nie musisz nam nic mowic o sobie ani o swoich zainteresowaniach, jesli szukasz seksu. Ale jesli szukasz przyjazni i wysokiej relacji mozna wypelnic swoj profil w pelni. W swoim profilu mozesz podac swoje preferencje seksualne, aby ulatwic osobom o podobnych pogladach znalezienie Ciebie. Jesli chcesz, mozesz zalaczyc zdjecie takiej dziewczyny, jesli nie widzisz jej zdjecia, musisz przeniesc tego maila do skrzynki odbiorczej.
Nasze funkcje sa standardowe - filtry na listach, wysylanie wiadomosci, polubienia i inne. Nasza specjalna cecha jest specjalna ochrona przed botami, tylko prawdziwi ludzie i algorytm, ktory podnosi Twoja strone wyzej dla szybszych i bardziej aktywnych odpowiedzi w korespondencji.

ONLINE CHAT 

Zdobadz Bonusy!

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.