Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:39:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown
    in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: zycze milego dnia i dobrego nastroju!
From: Cecilia Stromberg <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:38:06 +0300

Cecilia
was online 9 minutes ago   

OPEN PROFILE

O mne: Widziales moje cycki?) Spojrz na zdjecie, jestem gotowa na sprosne fantazje. Hmotnost: 58 Prsa: 2 ID: 40825621 Sexualni zajmy: Pozowanie do zamku Growth: 167   

Ten serwer randkowy moze byc uzywany do wyszukiwania zwiazkow, seks, proste randki lub przyjazn. Uslugi pocztowe nie lubia nagich zdjec, wiec jesli chcesz zobaczyc zdjecie, przenies te wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Z cala szczeroscia przepraszamy za powstale niedogodnosci. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, oprocz wszystkiego przypominamy, ze nagle bedziesz potrzebowac naszej pomocy, w kazdym razie mozesz sie z nami skontaktowac!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.