Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:36:24 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1 Mailbox
    not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1
    Account not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1 Mailbox
    not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

Subject: Witam! Widzialem, ze oboje jestesmy z tego samego miasta.
From: Koivisto Wolfgund <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:31:46 +0300

REGISTRATION 

Konto Premium Za Darmo!

Aby znalezc partnera na tej stronie, wszystko, co musisz zrobic, to wpisac jej id profilu w polu wyszukiwania: 62588136.
Tylko dzis mozesz otrzymac miesiac profilu premium na naszym przytulnym sex serwisie randkowym!
Nasza strona powstala w 2006 roku i jestesmy firma swiadczaca uslugi hostingowe. Umozliwiamy uzytkownikom przesylanie plikow wideo na tej samej zasadzie, co YouTube. Zazwyczaj uzywamy technologii Adobe Flash. W chwili obecnej trwaja prace techniczne nad Adobe Flash, jesli masz problemy z wyswietleniem obrazka w tym mailu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.