Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:31:19 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account not
    found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1
    Mailbox not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550
    5.1.1 Account not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Czesciej cie widywac, to chyba moje najglebsze pragnienie.
From: Ariane Lencastre <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 04:05:40 +0300

Uzyskaj Dostep Do Zdjec! 

Szukaj partnerow seksualnych. Znalezienie partnera seksualnego jest latwe z pomoca naszej strony. Posiadamy ogromna baze uzytkownikow wszystkich typow, dzieki czemu mozna znalezc idealnego partnera dla kazdego. Strona zawiera profile osob LGBT, osob o nietradycyjnych sklonnosciach i preferencjach. Czat online sprawia, ze latwiej jest sie otworzyc i wyznac swoje fantazje, wiec latwo jest znalezc odpowiedniego partnera.

Rosa

Open Profile   

Ariane

Open Profile   

Beata

Open Profile   

Birgit

Open Profile  

OPEN CHAT 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.