Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:21:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

Subject: A to oznacza, ze jest to dobry dzien!
From: Sophie Lahtela <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:30:47 +0300

Pierwszy Miesiac Za Darmo! 

Zygmunt Freud napisal, ze jedna z trzech rzeczy, ktore rzadza swiatem jest seks. I zgadzamy sie z wielkim psychologiem, bo z reguly to pociag seksualny popycha do niesamowitych wyczynow i wielkich osiagniec. Co wiecej, kazdy z nas zawdziecza seksowi swoje zycie. Pelnowartosciowe relacje seksualne, ktore przynosza partnerom radosc, sa podstawa wiekszosci szczesliwych malzenstw, dlatego nalezy zadbac o to, by uczucia nie wygasly z powodu problemow w tej dziedzinie.

Katrin

SEND MESSAGE   

Wolfgunde

SEND MESSAGE   

Gaby

SEND MESSAGE   

Diane

SEND MESSAGE  

Open Profile 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.