Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:16:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550
    5.1.1 Account not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1
    Mailbox not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

Subject: To niesamowite, jak zwykle zdjecie moze przekazac tak wiele emocji.
From: Grete Norrena <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:38:46 +0300

Open 

Znasz Ja? Sprawdz Jej Profil!

Masz juz dosc klopotliwego poszukiwania partnera? Chetnie rozwiazemy Twoj problem! Znajdz ja tutaj przez jej id profilu: 44842144.
Rejestracja na stronie jest bezplatna. Otrzymujesz od nas prezent! Jest to Zloty Profil na miesiac i miejsce w pierwszej setce rankingu wyszukiwania!
Jesli nie widzisz obrazka, po prostu przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Filmy erotyczne moga byc dystrybuowane w roznych formatach. Najpopularniejsze z nich to MPEG, WMV i QuickTime. Oferujemy streaming filmow online.

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.