Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:03:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.34] said: 550 #5.1.0 Address
    rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Chci se zeptat - co napsat do zpravy nekomu, komu se to libi?
From: Eike Allen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 09:01:55 +0300

OPEN SITE 

Chcete videt video s touto divkou? Na svem profilu toho ma hodne! Po registraci zadejte do vyhledavaciho pole ID jejiho profilu: 62596319.
Nelibi se vam vas sexualni zivot? Mozna neco chybi? Pouzijte nase webove stranky. Nebojte se vyzkouset neco noveho, staci pouzit nas zdroj. Mnoho divek muze pomoci udelat sex pikantnejsi, zajimavejsi a vzrusujici.
Nase webove stranky vznikly v roce 2006 a jsme webhostingova sluzba. Uzivatelum umoznujeme nahravat video soubory na stejnem principu jako YouTube. Obecne pouzivame technologii Adobe Flash. V soucasne dobe probihaji technicke prace na Adobe Flash, pokud mate problemy se zobrazenim obrazku v tomto e-mailu, staci e-mail presunout do kategorie - Dorucena posta.
Pouze dnes muzete ziskat mesic premioveho profilu na nasi utulne sex seznamce!

Otevreny Pristup K Fotografiim Intim!

Nemam zajem si dopis precist.