Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:54:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=gmail.com.pl type=A: Host found but no data record of requested
    type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Wlasnie wyszlam z lazienki, jest mi troche chlodno w moim cienkim szlafroku...
From: Pauline Meulendijks <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:53:01 +0300

Umawiaj sie na randki, pamietajac o swoim typie osobowosci.

Zachowaj otwarty umysl. Wazne jest, aby byc otwartym, aby mecz byl udany. Badz otwarty na opowiadanie o sobie, odpowiadanie na podobne pytania i nawiazywanie kontaktow z dziesiatkami osob. Nie ma tu miejsca na tajemnice.

Statystyki pokazuja, ze prawie 33% tych, ktorzy spotykaja sie online tworza zwiazek, lub spotykaja sie na jedna noc.

Najlepsze jest to, ze nasze oferty randek dla doroslych sa calkowicie darmowe. Bez oplat aktywacyjnych, bez SMS-ow i bez innych dodatkow. Po prostu zaloz swoj profil, wypelnij go swoim zdjeciem profilowym, danymi osobowymi i jestes gotowy do czatowania bez zadnych ograniczeЕ„!

Wiele osob marzy o wyjezdzie do dalekich zamorskich krajow, ale najblizsze otoczenie nie ma odwagi ich wesprzec. Taka podroz jest lepiej zrobic z ciekawymi podobnie myslacych ludzi, ktore znajda sie na stronie internetowej randki. Wsrod uzytkownikow sa nieustraszeni doswiadczeni turysci oraz niewyszukani, ale przedsiebiorczy ludzie. Dla maksymalnego komfortu, latwo jest znalezc towarzysza w zaleznosci od wieku. Wazna jest rowniez plec - mozesz zabrac ze soba kogos dla romansu lub stworzenia wrazenia pary, aby ulatwic np. odprawy. Albo polaczyc sily, aby zdobyc serca innych ludzi i zapewnic sobie spokojna podroz bez wzajemnej milosci. Strona bylaby rowniez doskonalym sposobem na znalezienie lokalnych znajomosci. Poznanie mieszkanca danego miejsca jest bardzo przydatne, poniewaz moze on stac sie przewodnikiem, pomocnikiem, doradca, przyjacielem, a moze nawet kims wiecej.

Dzieki ciaglej pracy nad funkcjonalnoscia i rozwojem serwisu, znajdziesz tu tylko atrakcyjne dziewczyny o "czystych" profilach i sprawdzonych danych. Tresci erotyczne od plci przeciwnej i brak reklam. Natychmiast reagujemy na kazdy problem i zatrzymujemy wszelkie naruszenia. Dlatego tak wazne jest, abysmy sie poznali. A jesli nie spodoba Ci sie Twoja towarzyszka - jedno klikniecie i przed Toba pojawi sie nowa dziewczyna.

Open 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

E-mail jest dostarczany do Ciebie przez Twoja aktywnosc randkowa.

©2005 Porozumiec Sie | plac Europejski 1, 00-844 Warszawa, Polska