Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:51:35 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    l17-20020a170903245100b001887891a06csi17830745pls.54 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Natknalem sie na twoj profil i mam jedno pytanie...
From: Kesteven Hermine <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:50:07 +0300

Hermine
was online 45 minutes ago   

O mne: Ogolnie rzecz biorac, kocham seks, nic na to nie poradze! Hmotnost: 48 Growth: 157 ID: 73579404 Sexualni zajmy: Pozowanie na szturmowca Prsa: 2   

Send Message

Dzis nasza platforma jest aktualizowana, w tej chwili pracujemy ze zdjeciami dziewczyn, jesli nie masz jej zdjecia w tym liscie, musisz przeniesc list do kategorii Skrzynka odbiorcza. Korespondencja online jest wyzwalajaca i uczy flirtu. Mozesz wybrac swoj cel randki: czy jest to dla powaznego zwiazku lub jednorazowej rzeczy. Przepraszamy za nieoczekiwana konserwacje serwera.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.