Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:50:14 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: Czesciej cie widywac, to chyba moje najglebsze pragnienie.
From: Bosscha Jasmin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:48:32 +0300

Jasmin
was online 55 minutes ago   

Sexualni zajmy: Poze kibica Growth: 175 Hmotnost: 59 ID: 93618740 Prsa: 2 O mne: Nie jestem biedna, wygladam swietnie, biusciasta suka w drogich ciuchach. Moja glowa to platanina erotycznych fantazji.   

Przepraszamy za manipulacje, juz ja naprawilismy... Na serwerze trwaja prace techniczne, mozliwe, ze Twoje zdjecia sie nie wyswietlaja, przenies te wiadomosc na swoja skrzynke. Duza grupa osob w wieku powyzej 18 lat jest tutaj w poszukiwaniu zalotnych partnerow do powaznych, dlugoterminowych zwiazkow.

Free Registration

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.