Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:49:14 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown
    in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Milosc mojego zycia! zycze Ci milego dnia.
From: Nina Grigoryeva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:48:01 +0300

Przyjemnosc W Twoim Miescie! 

Mozesz przegladac nasze darmowe serwisy randkowe, aby znalezc profile osob ze wszystkich dostepnych miast. Dzieki naszemu bezplatnemu wyszukiwaniu mozesz wybrac najwazniejsze kryteria, a nastepnie przewijac wszystkie pasujace oferty.

Isabel

OPEN CHAT   

Loreley

OPEN CHAT   

Annemarie

OPEN CHAT   

Edith

OPEN CHAT  

Open Chat 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.