Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:47:20 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Vzpomenete si na tu nejprijemnejsi vec ve svem Zivote a budete se usmivat!
From: Falzone Cati <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:09:49 +0300

Cati
was online 38 minutes ago   

Prsa: 2.5 ID: 01836638 Hmotnost: 63 Growth: 171 Sexualni zajmy: Poza jezdkyne pozpatku O mne: Divoka povaha, ale velmi sexy a schopna fantastickeho citu. Neverite mi? Zavolejte mi a podle meho hlasu poznate, ze davam nadeji. Prvni hovor je zdarma.   

ONLINE CHAT

Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Slibujeme, ze situaci obnovime, a pripominame, ze v pripade potreby nasi pomoci se na nas muzete kdykoli obratit. Zde se s vami podelime o tipy, diky kterym bude vase seznamovani nezapomenutelne. Fotku mozna momentalne nevidite, probihaji technicke prace. Tento e-mail budete muset presunout do vasi dorucene posty...

Nemam zajem si dopis precist.