Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:37:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Mam pro vas zajimavy navrh.
From: Costa Margarita <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:11:12 +0300

Online seznamovani je jednodussi, nez se zda. Jdete do toho! Rychla registrace. Overene profily. Bonusy za registraci pouze dnes!
Neni tezke uhodnout, ze najit partnera pro intimni vztah bez zavazku je s pomoci nasich stranek take snazsi.
Na sex tak ci onak mysli kazda divka. Nekdo okamzik pravdy jen odklada a nekdo jiny sve zamery okamzite oznami. K tomu slouzi nase webove stranky s moznosti duverneho setkani. K tomuto dopisu je prilozen obrazek divky s myslenkou na sex, pokud jej nevidite, vlozte dopis do kategorie Dorucena posta.
Hledani partnerky na teto strance je zjednodusene a staci zadat jeji ID: 60362355.

OPEN PROFILE 

Nenechte Si Ujit Prilezitost!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.