Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:26:48 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554
    5.7.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access
    denied, user does not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Pisu clanek o internetove seznamce.
From: Sigrid Paija <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:13:57 +0300

Mame Narozeniny! 

Jsem spravcem intimni seznamky. Mame jedinecnou nabidku. Prave ted do vaseho mesta prijizdi divka jmenem Catarina. Je to nase stala a dulezita klientka. Prisla od ni zadost o nalezeni muze. Hleda schuzku pro perverzni sex. Tuto sluzbu neposkytujeme poprve a muzeme vam rict, ze pokud se s ni setkate, nebudete litovat. Opravdu miluje sex! Proste se zblazni, kdyz nema sex 1 den. Pokud vas tato nabidka zaujala, zavolejte ji. Jeji telefonni cislo najdete na jejim profilu. Nebo ji napiste zpravu na webu a ona vam odpovi. S pozdravem, sprava webu.

Franca

ONLINE CHAT   

Jolina

ONLINE CHAT   

Aylin

ONLINE CHAT   

Julia

ONLINE CHAT  

ONLINE CHAT 

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.