Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:16:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ať kaZda malickost prinese velke stesti! sťastne emoce a skvele uspechy!
From: Margaretha Lenhartova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:14:31 +0300

Margaretha
was online 12 minutes ago   

Open Site

ID: 73471013 Sexualni zajmy: Trojky Growth: 159 Prsa: 2 O mne: Mam zajimavy navrh pro ty muze, kteri nemaji kam jit pro svou sexualni energii)) Hmotnost: 60   

Velke publikum starsi 18 let zde hleda flirtujici partnery pro vazny a dlouhodoby vztah. Jeste jednou se omlouvame za neprijemnosti. Doufame, ze toto nedorozumeni neovlivni nasi budouci spolupraci. Za neprijemnosti s fotografii - VIP statusem na nasich strankach vam bude poskytnuta kompenzace. Chcete-li zobrazit fotografii, presunte e-mail do slozky - dorucena posta.

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.