Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:07:01 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Witam. Widzialem cie dzisiaj we snie.
From: Mork Stefanie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:05:12 +0300

Strona, na ktorej nawet najladniejsze dziewczyny pisza jako pierwsze. Skap sie w kobiecej uwadze! Jeden miesiac darmowego konta VIP. Profile potwierdzone. Konkursy pieknosci i nagrody. 18+.
Rejestracja jest szybka. Nie musisz nam nic mowic o sobie ani o swoich zainteresowaniach, jesli szukasz seksu. Ale jesli szukasz przyjazni i wysokiej relacji mozna wypelnic swoj profil w pelni. W swoim profilu mozesz podac swoje preferencje seksualne, aby ulatwic osobom o podobnych pogladach znalezienie Ciebie. Jesli chcesz, mozesz zalaczyc zdjecie takiej dziewczyny, jesli nie widzisz jej zdjecia, musisz przeniesc tego maila do skrzynki odbiorczej.
Nasz projekt jest popularny na calym swiecie, sadzac po liczniku na stronie glownej w momencie pisania artykulu ma ponad 180 milionow osob w systemie.
Czekaj, czy nie szukasz pieknej i soczystej dziewczyny? Jesli mamy racje, widzisz czlonka naszego zasobu, mozesz ja znalezc po jej id profilu: 81768303.

Business Lady Shows Yourself!

Open Site 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.