Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:05:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Bede potrzebowala dzis przystojnego i seksownego mezczyzny.
From: Machacekova Margareta <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 08:03:23 +0300

Mamy Prezenty! 

Niektore z podstawowych celow randek online obejmuja: regularne spotkania seksualne, jednorazowe relacje bez zobowiazan, wykonywanie wirtualnych polaczen seksualnych, uprawianie seksu w innych miastach lub krajach podczas podrozy lub podrozy sluzbowych, znalezienie pary lub partnera do nowych doswiadczen.

Martha

ONLINE CHAT   

Waltraud

ONLINE CHAT   

Kora

ONLINE CHAT   

Helene

ONLINE CHAT  

OPEN SITE 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.