Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:00:25 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Czy mozesz mi pomoc w podjeciu decyzji?
From: Caty Dunnewind <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:59:13 +0300

Dopasujemy Cie w oparciu o 17 kryteriow zgodnosci.

Dla bardziej produktywnych randki, zdecydowac, jaki typ osoby jestes zainteresowany, ich wieku i gdzie mieszkaja. Jesli znajdziesz kogos, kto Ci sie podoba, zacznij od sprawdzenia jego zdjecia, a nastepnie przeczytaj wszystkie informacje, ktore umiescil w swoim profilu - jego zainteresowania, hobby, upodobania, preferencje dotyczace randek i ich glowny cel. Ciesz sie swoim czasem, baw sie dobrze w sieci i nie pozwol, aby Twoje pracowite zycie stalo sie nudne i monotonne!

Zygmunt Freud napisal, ze jedna z trzech rzeczy, ktore rzadza swiatem jest seks. I zgadzamy sie z tym wielkim psychologiem, poniewaz z reguly to wlasnie atrakcyjnosc seksualna jest sila napedowa niesamowitych wyczynow i wielkich osiagniec. Co wiecej, kazdy z nas zawdziecza swoje zycie seksowi. Spelniajaca sie relacja seksualna, ktora przynosi radosc partnerom, jest podstawa wiekszosci szczesliwych malzenstw, dlatego warto zadbac o to, by uczucia nie wygasly z powodu problemow w tej sferze.

Randki starsze kobiety, mlode dziewczyny, mezczyzni w roznym wieku i preferencji jest dostepna. Staramy sie pozyskac aktywna publicznosc, ktora jest gotowa do spotkania w najblizszym czasie. Czatuj, wymieniaj numery telefonow i wez darmowe randki dla doroslych z online do offline.

Wiele osob marzy o wyjezdzie do dalekich zamorskich krajow, ale najblizsze otoczenie nie ma odwagi ich wesprzec. Taka podroz jest lepiej zrobic z ciekawymi podobnie myslacych ludzi, ktore znajda sie na stronie internetowej randki. Wsrod uzytkownikow sa nieustraszeni doswiadczeni turysci oraz niewyszukani, ale przedsiebiorczy ludzie. Dla maksymalnego komfortu, latwo jest znalezc towarzysza w zaleznosci od wieku. Wazna jest rowniez plec - mozesz zabrac ze soba kogos dla romansu lub stworzenia wrazenia pary, aby ulatwic np. odprawy. Albo polaczyc sily, aby zdobyc serca innych ludzi i zapewnic sobie spokojna podroz bez wzajemnej milosci. Strona bylaby rowniez doskonalym sposobem na znalezienie lokalnych znajomosci. Poznanie mieszkanca danego miejsca jest bardzo przydatne, poniewaz moze on stac sie przewodnikiem, pomocnikiem, doradca, przyjacielem, a moze nawet kims wiecej.

Zgadzam sie, warto sprobowac - Twoje zycie na pewno stanie sie jasniejsze i bogatsze! Nic dziwnego, ze wszystkie rodzaje ludzi korzystaja z Internetu, aby sie zaprzyjaznic. Moga miec rozne cele, preferencje i motywacje. Na naszym portalu randkowym, sama rejestracja znacznie zwieksza Twoje szanse na sukces. Gwarantowana wydajnosc wyszukiwania.

OPEN CHAT 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.    

Powinienes zobaczyc ten email w swojej skrzynce odbiorczej. Radzimy przeniesc go do skrzynki odbiorczej.

©2002 Przyjaciel Na Godzine | 48 22 630 65, Polska