Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:33:06 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jakou nejhloupejsi vec jsi udelal za poslednich 24 hodin?
From: Alice Czerwinski <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:33:37 +0300

Chce Se S Vami Setkat!

OPEN CHAT 

Pokud se fotografie divky nezobrazi, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Krome videi, fotografii a zprav mame k dispozici take formaty textovych a zvukovych souboru. Zatimco textove soubory sirene prostrednictvim ruznych webovych stranek jsou velmi popularni, audio sex ve formatech MP3 a FLV je rozsiren jen omezene. K tomu musite pouzit ucet VIP.
Problemy s intimitou byste nemeli ignorovat, protoze mohou mit vazny dopad na vztah. Existuje mnoho zpusobu, jak zlepsit svuj sexualni zivot. A my vam davame prilezitost setkat se s divkami na sex bez zavazku.
Chcete vedet, proc vam byla tato divka poslana, podivejte se na jeji profil! Najdete jeji profil podle ID profilu: 76040773.

Nemam zajem si dopis precist.