Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:31:59 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host ASPMX.L.GOOGLE.COM[74.125.137.27] said:
    550-5.7.1 [108.170.60.122      18] Our system has detected that this
    message is 550-5.7.1 likely suspicious due to the very low reputation of
    the sending IP 550-5.7.1 address. To best protect our users from spam, the
    message has been 550-5.7.1 blocked. Please visit 550 5.7.1
    https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information.
    ng15-20020a17090b1a8f00b00212def0cbedsi1213369pjb.8 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host tax.virusfree.cz[31.7.241.27] said: 554 user not
    exist (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Slunce vZdy sviti, hreje paprsky a slibuje bezstarostnou budoucnost!
From: Butcher Jule <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:27:10 +0300

Jule
was online 23 minutes ago   

CLICK

O mne: Poflirtuem?) Skutecne a overene na techto strankach fotografie me take videt. Hmotnost: 56 Prsa: 2 ID: 14984072 Sexualni zajmy: Analni stimulatory Growth: 178   

I pres nas maly vek se nam podarilo vybudovat milionove publikum - diky nasim uzivatelsky privetivym sluzbam si kazdy muze snadno najit partnera, zkontrolovat nahrane fotografie a nikdy se nebat, ze komunikujete s falesnou strankou. Dnes probiha aktualizace nasi platformy, momentalne pracujeme s fotkami divek, pokud jeji fotku v tomto dopise nemate, je potreba dopis presunout do kategorie Dorucena posta. Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere vam to zpusobilo. My vam to bezpodminecne vynahradime, a pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas kdykoli obratit!

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.