Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:31:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.36] said: 550 #5.1.0 Address
    rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Verite na lasku na osmactyricaty pohled?
From: Berta Svobodova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:27:09 +0300

Berta
was online 20 minutes ago   

Sexualni zajmy: Byt na vrcholu v sexu Growth: 177 Hmotnost: 69 ID: 69164431 Prsa: 2.5 O mne: Divka ve fazi zivota, kdy chcete mit sex bez omezeni. Mam skvele telo.   

Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Prisahame, ze dame veci do poradku, a pripominame, ze pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas kdykoli obratit. Vyjmete dopis ze spamu a zobrazte fotografii divky. Po registraci obdrzite kompenzaci, VIP status na 30 dni s moznosti anonymniho vstupu do profilu divek. Zde se s vami podelime o tipy, diky kterym bude vase seznamovani nezapomenutelne.

Free Registration

Nemam zajem si dopis precist.