Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:30:47 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ahoj, hledal jsi vasnivou a neZnou divku? Tak jsem prisel!
From: Nekrasova Franziska <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:26:06 +0300

Online seznamka se zralymi divkami pro vazne nebo nezavazne chatovani. Po registraci muzete zdarma sledovat zive vysilani.
K tomuto dopisu je prilozena fotografie divky, ktera by se s vami rada seznamila.Pokud mate problemy s pristupem k fotografii, jednoduse presunte dopis do slozky Dorucena posta. Pokud chcete, muzete si vyplnit profil - nevyzaduje to mnoho usili. Vase jmeno, pohlavi, vek a ucel - napr. virtualni sex.
Myslime si, ze hledate hodnou divku pro vas sexualni zivot, tato divka ma sexy videa primo ve svem profilu, staci zadat jeji profilove ID: 40136081.
Nelibi se vam vas sexualni zivot? Mozna neco chybi? Pouzijte nase webove stranky. Nebojte se vyzkouset neco noveho, staci pouzit nas zdroj. Mnoho divek muze pomoci udelat sex pikantnejsi, zajimavejsi a vzrusujici.

Prozradme Jeji Tajemstvi!

Send Message 

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.