Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:28:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Mam sanci potkat takoveho krasavce?
From: Ortrud Apelova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:40:48 +0300

Free Registration 

Najdete Ji Na Webu!

Libi se vam ta divka? Nebudte nastvani, staci zadat jeji ID profilu : 51810506 do vyhledavaciho pole!
Stranka, kde i ty nejkrasnejsi zeny pisi jako prvni. Neverite tomu? Presvedcte se zde! Registrace je zdarma!
Pokud se fotografie divky nezobrazi, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Krome videi, fotografii a zprav mame k dispozici take formaty textovych a zvukovych souboru. Zatimco textove soubory sirene prostrednictvim ruznych webovych stranek jsou velmi popularni, audio sex ve formatech MP3 a FLV je rozsiren jen omezene. K tomu musite pouzit ucet VIP.

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.